Jouw betrouwbare partner
die begrijpbelijke taal spreekt
We staan voor je klaar
Geen gedoe meer met ICT-zorgen. Van proactief beheer tot snelle oplossingen bij problemen, wij zorgen ervoor dat jouw digitale wereld soepel draait, zodat jij je kunt focussen op wat écht belangrijk is: jouw business.
Maar we gaan verder dan alleen het oplossen van technische issues. Beschouw ons als een verlengstuk van jouw organisatie, als jouw betrouwbare adviseur. We luisteren naar jouw behoeften, denken mee over oplossingen en communiceren helder en duidelijk. Geen ingewikkelde technische taal, maar begrijpelijke taal die jou verder helpt.
Altijd up-to-date
En omdat we begrijpen dat jouw bedrijf altijd in beweging is, zorgen we ervoor dat jouw systemen altijd up-to-date blijven. Met regelmatige updates en onderhoud houden we het veilig én presterend. We blijven voortdurend op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en mogelijkheden, zowel binnen jouw branche als op het gebied van technologie. En we gaan verder dan informeren; we gaan het gesprek aan en onderzoeken samen of deze ontwikkelingen en functionaliteiten écht waarde toevoegen aan jouw bedrijf. Rapportages spelen hierbij een belangrijke rol, zo halen we alles eruit wat erin zit.
Servicedesk
Jouw vraag, ons antwoord!
Bel en mail ons, of regel het zelf via onze Self Service Portal. We zijn slechts één klik verwijderd.
Managed Services
Werken zonder zorgen. We focussen op het voorkomen van problemen voordat ze ontstaan en zorgen dat de oplossingen veilig en up-to-date zijn én blijven.
Service Level Agreement
Onze SLA garandeert niet alleen prestaties en reactietijden, we streven er ook naar om verwachtingen te overtreffen door open communicatie, meetbare resultaten en een continue focus op jouw succes.
Self Service
En we hebben nog iets voor je: onze Self Service portal. Hier regel je jouw ICT-zaken met gemak. Met slechts een paar klikken heb jij alles wat je nodig hebt, wanneer je het nodig hebt. Of het nu gaat om het bestellen van licenties voor nieuwe software of het klaarzetten van jouw meest gebruikte apparaten, alles is binnen handbereik.
Service Level Agreement
We geloven in transparantie en duidelijkheid in onze dienstverlening. Daarom werken we met een Service Level Agreement (SLA), waarin we al onze beloften en verantwoordelijkheden vastleggen. Dit zorgt ervoor dat jij precies weet wat je kunt verwachten van onze Managed Services, inclusief gegarandeerde prestaties, reactietijden en beschikbaarheid.
Met onze SLA streven we ernaar niet alleen aan jouw verwachtingen te voldoen, maar deze zelfs te overtreffen. We bouwen aan vertrouwen door open communicatie en meetbare resultaten, zodat jij met een gerust hart kunt vertrouwen op onze ondersteuning bij het bereiken van jouw doelen.
Lars
Jouw optimalisatie & BI specialist
Benieuwd hoe we jouw bedrijf verder kunnen helpen?
Neem contact met ons op via 0174 705 625
(ma-vr van 08:30 - 17:00)